Friday 29 April 2011

PERLUKAN BANTUAN KEWANGAN? INGIN STRUKTURKAN SEMULA GAJI ANDA?


KHAS UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, NEGERI, PBT, PDRM, BADAN2 BERKANUN DAN GLC TERTENTU:

KAMI SEDIA MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH ANDA DENGAN MENDAPATKAN PELBAGAI PEMBIAYAAN PERIBADI YANG DIYAKINI BERSESUAIAN DAN BERPATUTAN

KENAPA PILIH KAMI?

1.     Tidak mudah diperdayakan oleh ejen separuh masa yang tidak bertanggungjawab menyalurkan maklumat yang mengelirukan anda.
2.     Tidak perlu berhadapan dengan ramai ejen pemasaran institusi kewangan berlainan yang berlumba menyatakan pakej mereka adalah terbaik.
3.     Kami bermula dengan menilai status kewangan anda dan memahami setiap masalah dan setelah disemak kami akan mengesyorkan beberapa pilihan kepada anda secara peribadi.
4.     Tanpa mengira institusi mana anda mahu memohon pinjaman segala keputusan adalah hak mutlak anda. Kami hanya memberi pandangan jujur untuk pengetahuan anda agar dapat memilih dan membuat keputusan yang tepat.
5.      Perkhidmatan kami adalah dijamin telus 100%. Jika anda dapati perkhidmatan pegawai kami diragui atau ada unsur penipuan, anda boleh membuat aduan kepada kami. Siasatan akan dilakukan dan tindakan pasti diambil jika didapati bersalah.
6.      Kami tidak seperti ejen lain yang menjanjikan 100% kelulusan atau kecepatan proses sebab ada juga faktor yang tidak dapat dielakkan. Kami akan mengikuti perkembangan & memaklumkan kepada anda status permohonan dari masa ke semasa sehingga keputusan diberitahu.
7.     Jika anda bercadang membuat pinjaman mengapa tidak hubungi kami kerana sebagai agensi yang mempunyai pelbagai pakej dalam pasaran kepercayaan dan kehendak anda adalah keutamaan kami.

SERAHKAN KEPADA KAMI , CEPAT, MUDAH, SELAMAT SERTA MENJIMATKAN

ü       Mudah dan banyak pilihan mengikut kelayakan anda.
ü       Stukturkan semula pinjaman lama (overlap)
ü       Blacklist, CTOS, CCRIS, muflis masih layak memohon.
ü       Tanpa caj tersembunyi.
ü       Potongan angkasa bermula selepas 3 bulan pinjaman diperolehi.
ü       Khidmat nsihat secara peribadi terus ke tempat anda atau telekomunikasi dan kurier di luar kawasan.
ü       Sebarang maklumat lanjut berkenaan pembiayaan yang sesuai dan status kelayakan potongan dari majikan sila hubungi kami.

SEBARANG MAKLUMAT LANJUT DAN SEMAKAN KELAYAKAN SILA HUBUNGI:
ROMIE: 012-3454839
EMAIL: pinjamangomen@gmail.com
              mbsbkowamas@yahoo.com


1 comment:

  1. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

    ReplyDelete